مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 21:212023-06-05اقتصادي

سیل گرمی| مشکل آب شرب شهرستان گرمی برطرف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در پی سیل اخیر در شهرستان گرمی، شبکه آبرسانی این شهرستان تخریب شده و آب شرب شهر گرمی و روستاهای این شهرستان قطع شده بود و مسئولان استان از اتصال خط لوله آب شهرستان خبر داده بودند و اما قطعی آب تا یک هفته پس از سیل در برخی از مناطق شهرستان گرمی ادامه داشت که ساعاتی پیش خبرها حاکی از اتصال مجدد آب شرب در شهرستان گرمی و رفع مشکل در روستاهای سیل زده آن داشته و از این رو برای پیگیری موضوع به سراغ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل رفتیم.

کمال الدین میرجعفریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی عوامل مختلف اجرایی استان به خصوص اداره آب و فاضلاب آب شهرستان گرمی وصل شد و هم اکنون جریان آب در داخل لوله های خط انتقال 240 لیتر بر ثانیه است.

  وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده به واسطه سیل اخیر شهرستان گرمی، افزود: انسداد مسیر گرمی-بیله سوار در محدوده انجیرلو و همچنین آسیب به خط لوله انتقال آب شرب از بیله سوار به گرمی عمده ترین مسئله سیل اخیر بود که با کار جهادی و شبانه روزی عوامل مختلف همه آن ها رفع شد.

15 تانکر آب رسان در مناطق سیل زده مستقر شدند معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در خصوص قطعی آب شرب شهرستان گرمی و روستاهای اطراف، تاکید کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گرمی| مشکل آب شرب شهرستان گرمی برطرف شد

سیل گرمی| مشکل آب شرب شهرستان گرمی برطرف شد